در جلسه شورای شهر تهران عنوان شد؛

اربعین ظرفیت بزرگ برای فعالیت‌ گروه هدف کارکنان شهرداری

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اربعین یک ظرفیت بزرگ برای فعالیت‌های فرهنگی گروه هدف کارکنان شهرداری تهران است.

تصویر اربعین ظرفیت بزرگ برای فعالیت‌ گروه هدف کارکنان شهرداری

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی بابایی در یکصدو هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه خدمات رسانی برای اربعین در حوزه کمی و کیفی با ارتقاء روبه رو بود، گفت: راهپیمایی اربعین یک ظرفیت بزرگ جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی برای گروه هدف کارکنان شهرداری تهران است؛ زمانی باید از گروه‌های جهادی استفاده شود که از تمام توان نیروهای داوطلبی شهرداری استفاده کنیم و اگر ظرفیت کم بود، به سمت گروه های جهادی برویم.

در ادامه احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران نیز تاکید کرد: بسیاری از نیروهای شهرداری تمایل به حضور جهادی در حماسه اربعین دارند و حضور گروه های جهادی نباید مانع حضور نیروهای داوطلب شهرداری تهران شود.

وی افزود: زیرساخت های خوبی از سوی شهرداری در اربعین امسال شکل گرفته بود که نیاز به تثبیت برای سالهای آینده باشد.

صادقی همچنین با اشاره به خدمات رسانی شهرداری به جاماندگان اربعین گفت: خدمات رسانی به شهروندان حاضر در راهپیمایی جاماندگان قابل تقدیر است و جا دارد که گزارش مجزایی در این خصوص ارائه شود.

در ادامه پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: نقش آفرین بزرگ در حماسه اربعین مردم عراق هستند و در کنار ایرانی‌ها خدمات رسانی ۲۴ ساعته به زائران داشتند.

منبع: ایسنا

510802